.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قرائت گزارش اخلالگران بازار ارز با سانسور

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت:‌ گزارش کمیسیون اصل 90 در مورد اخلالگران بازار ارز به دلیل رعایت مسائل امنیتی در صحن مجلس قرائت نمی‌شود و در صورت امکان ممکن است تنها بخشی از آن به سمع نمایندگان و مردم در صحن برسد.

به گزارش شمال نیوز، محمدعلی پورمختار در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به گزارش کمیسیون اصل 90 در مورد اخلالگران بازار ارز گفت: گزارش کمیسیون اصل 90 در مورد اخلالگران بازار ارز تهیه شده اما به دلیل وجود اطلاعات طبقه‌بندی در این گزارش امکان دارد که گزارش مذکور در صحن علنی مجلس قرائت نشود و در صورت امکان ممکن است بخشهایی از آن در صحن علنی مجلس خوانده شود.

وی افزود: در این گزارش ایرادات شناسایی و مراتب به دستگاه‌های ذیربط و از جمله قوه قضاییه اعلام می‌شود و قرائت در صحن تنها با هدف اطلاع‌رسانی صورت می‌گیرد.

نماینده مردم بهار و کبوترآهنگ در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: نهادهای امنیتی نیز بنا است تا گزارشی را در همین ارتباط به کمیسیون ارائه کنند که تا کنون این امر صورت نگرفته اما گزارش کمیسیون در مورد اخلالگران بازار ارز آماده شده و گزارش نهادهای امنیتی تنها نقش تکمیل‌کننده را در گزارش کمیسیون ایفاء می‌کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.